Sayfalar

27 Eylül 2013 Cuma

Uğur Böceği Nakışlı Puantiyeli Sırt Çantası

Puantiyeli siyah beyaz kumaştan sırt çantası

Bu siyah beyaz puantiyeli çanta da çok sevdiğim bir arkadaşımın kızı Alaz için dikildi. Uğur böceklerini çok seviyor. Bana "uğur böcekli bir çanta olsun" dedi. Ben de ona bu çantayı tasarladım ve diktim. Dün kargo ile gönderdim, bugün ulaşır sanırım eline ve umarım beğenir.  Güle güle kullansın.

Bu çantanın aynısından bir tane de www.emeksensin.com sitesindeki dükkânım için yaptım. Buradan online alışveriş yaparak satın alabilirsiniz veya bana e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz. 

Sevgilerimle...  


Uğur böceği deseni kız çocukların en beğendiği motiflerden..

Sırt çantasının askıları ayarlanabiliyor.

İsim yazılacak yer, çantanın arkası. 

Uğur böceklerini nakışla işledim.


Kanatlanıp uçan bir şans böceği! 
Alaz'ın çantasına konmuş :)






9 yorum:

  1. Merhabalar. Çantalarınıza bayıldım:)
    Benim merak ettiğim ve yanıtlarsanız çok sevineceğim bir sorum var.
    Çantanın aksesuarlarını yanı saplarındaki ayarlamaya yarayan şeyi( adını da bilmiyorum ki) nereden alıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, yorumunuz için. Çanta tokası diyorum ben ama başka bir adla biliniyorsa, o ayrı. emeksensin.com'da malzemeler kısmından online sipariş yoluyla almıştım. Bir de Tahtakale'de Şarkhan'ın girişinin olduğu bir yokuştan yukarı doğru gidince çanta malzemeleri satan toptancıların olduğu bir yere ulaşıyorsunuz. Genellikle 1000 taneden az satmıyorlar. Yalvar yakar, yarım saat dil döktükten sonra bana 50'şer tane sattı bir tanesi, plastik olan tokalardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      En azından nereden bulabileceğimi öğrendim :) Hemen iadeyi ziyaret yapmışsınız. Onun içinde ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Nasıl güzel,kumaşların deseni harika uğur böcekleride çok yakışmış ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Mehtap Hanım. Bil mukabele, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ne hoş bir tasarım.tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  6. Serpil Hanım, ben de sizin kırnap ipinden yaptığınız avizeye bayıldım.. Teşekkürler yorumunuz için...

    YanıtlaSil
  7. Harika bir çalışma, emeğinize sağlık çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür edrim, yorumunuz beni mutlu etti. Sevgilerimle...

      Sil